
Volgens de Statuten dient er uiterlijk in de maand september een jaarvergadering plaats te vinden waarin het bestuur verantwoording aflegt over het door haar gevoerde beleid.
Door de COVID-19 maatregelen is, door wetgeving de mogelijkheid geboden, deze vergadering 4 maanden uit te stellen. Het moment om een Algemene Ledenvergadering te beleggen is nu daar.
Het moge duidelijk zijn dat deze, vanwege de COVID-19 maatregelen, niet op de gebruikelijke wijze kan plaatsvinden.
Het bestuur heeft daarom een andere manier gezocht om aan haar verplichtingen te voldoen en om de leden de gelegenheid te bieden daarop te reageren. De agenda, de jaarverslagen en financiële stukken worden per e-mail aan alle leden verstuurd. Reacties en vragen kunnen via e-mail van te voren ingediend worden bij de secretaris en de penningmeester .
Op 3 februari om 20 00 uur zal een digitale vergadering plaatsvinden via Microsoft MS Teams. Een uitnodiging hiervoor zal nog verstuurd worden.
Zet deze datum vast in je agenda en lees de stukken door!
Het bestuur rekent ook in deze barre tijden op jullie!